הפרסום בגוגל עובד – עובדה!
אך האם הפרסום בגוגל מתאים לכל עסק? האם רק לעסקים גדולים ? מדוע הפרסום בגוגל עובד עבור עסק אחד ולא עבור עסק אחר ?
לפרסום בגוגל יתרונות רבים ואין ספק שהוא האמצעי הזול והמשתלם לפרסום העסק ביחס לאמצעים אחרים כגון: פליירים , עיתונים , מגנטים, רדיו, טלוויזיה וכד' .
בעלי עסקים רבים מפרסמים בגוגל לאורך שנים ומקבלים זרם קבוע של לקוחות לאורך זמן. אבל… ישנם עסקים שהפרסום בגוגל לא בהכרח אפקטיבי עבורם , למשל:
- בעלי עסקים אשר השירות שלהם מוגבל לאזור מאוד מצומצם ומספר החיפושים
של השירות באינטרנט נמוך מאוד. - בעלי עסקים שרוב הלקוחות מגיעים אליהם מפה לאוזן (לדוגמה רואי חשבון).
- מוצרים שצריך לחוש או למדוד כגון בגדים – מחקרים מראים כי חלק גדול מהלקוחות הפוטנציאלים
עורכים מחקר שוק באינטרנט ולבסוף קונים בחנות הקרובה לביתם. - תחרות גבוהה מידי באינטרנט – מחיר הפרסום עלול להיות גבוה מאוד ולעיתים לא משתלם.
ישנם עסקים המפרסמים בגוגל אך אינם מקבלים פניות אפקטיביות. כדאי לבחון פרסום מחדש מכמה סיבות :
- יתכן והפרסום בוצע בצורה לא מקצועית – עבודה מקצועית ע"י איש מקצוע, רצוי *שותף מוסמך בגוגל,
יכולה לשפר משמעותית את כמות הפניות האפקטיביות אליכם מגוגל. - שינוי בהתנהגות גולשים – ישנם מוצרים/ שירותים שבעבר לא היה נהוג לחפש באינטרנט
אך עם הזמן מגמה זו השתנתה לטובת חיפוש באינטרנט. - גוגל אדוורדס – התוכנה עוברת שינויים ושיפורים באופן קבוע. שיפורים אלו מאפשרים למפרסם לשפר את ביצועי הקמפיין,
ולכן יתכן שקמפיין שיבוצע כיום , יהיה יותר אפקטיבי מבעבר. - *שותף מוסמך בגוגל עובר קורסי הסמכה ומבחנים שנתיים מחמירים ע"י גוגל בכדי לוודא שהוא מעודכן בשינויים התדירים
שמתבצעים במערכת גוגל אדוורס לפרסום בגוגל.
לסיכום: מומלץ לכל בעל עסק, בין אם פרסם בעבר ובין אם לא, לערוך בדיקה מקצועית, רצוי אצל מפרסם שותף מוסמך בגוגל,
בכדי לבדוק את כדאיות פרסום העסק שלו בגוגל. גם אם פרסמתם בעבר ללא הצלחה .
אני מזמין אתכם לשעת ייעוץ בחינם וללא התחייבות. במטרה לבדוק את מסע הפרסום שלכם אם קיים ואת האתר שלכם .
בסופה תקבלו רשימה של המלצות לשיפור הפרסום שלכם.
אתם מוזמנים לצפות בסדרת סרטוני הדרכה ביוטיוב בנושא פרסום ממומן בחינם.
או להיכנס לאתר של גוגל אדוורדס וללמוד כיצד לשפר את מסע הפרסום שלכם.
בהצלחה ,
יואב יונה
מפרסם ושותף מוסמך בגוגל
050-7664574