Google Tag Manager

Google Tag Manager – כחלק מניהול קמפיין בגוגל אדוורדס אנו צריכים להוסיף לאתר קודים שונים כגון : קוד המרות, קוד שיווק מחדש, קוד של גוגל

המשך קריאה »

הנותן הוא המקבל – מומלץ!

כחלק מניסיונות להגדיל את מספר הלקוחות שלי החלטתי לתת שירות מיוחד ללא תשלום עבור לקוחות פוטנציאלים.השירות כולל ניתוח ראשוני של מסע פרסום ממומן של הלקוח

המשך קריאה »

כוחו של דף נחיתה טוב

לא צריך אתר אינטרנט בכדי להצליח בפרסום בגוגל, לרוב דף נחיתה טוב יעשה את העבודה טוב יותר! דף נחיתה טוב יכול לשפר משמעותית את הביצועים

המשך קריאה »

דפי נחיתה

מהו דף נחיתה? דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שמטרתו מאוד ספציפית לדוגמא: למכור שירות מסויים,מוצר מסויים או לגרום לגולש לעשות פעולה מסויימת למשל להשאיר

המשך קריאה »

רכישת כתובת אינטרנט (domain)

דומיין – שם מתחם בעברית כתובת האתר באינטרנט כגון www.nachon.co.ilניתן לרכוש דומיינים באיגוד האינטרנט הישראלי או אצל רשמים מוסמכים מטעמו.רכישה וניהול הדומיין דורש ידע טכני

המשך קריאה »

שלבים בבניית אתר

בניית אתר היא עבודה מורכבת המכילה אספקטים רבים , החל מתכנון ועיצוב האתר ועד בנייתו אחסונו וקידומו באינטרנט.השלבים בבניית אתר: אפיון האתר – הבנת הצרכים

המשך קריאה »

פרסום ממומן בגוגל

מה זה גוגל ADWORDS ? מערכת פרסום של גוגל המאפשרת לבעלי אתרים לפרסם מודעות ממומנות לצד חיפושים אורגנים. איך זה עובד ? ברגע שמחפש הקליד

המשך קריאה »

קידום אורגני

אז בנינו אתר מעוצב, ענייני, ומקצועי . כעת צריך לחשוף אותו בפני לקוחות פוטנציאלים. איך עושים זאת?באמצעות קידום האתר במנוע חיפוש גוגל.ישנן שתי אפשרויות עיקריות

המשך קריאה »