דפי נחיתה

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא דף אינטרנט יחיד שמטרתו מאוד ספציפית לדוגמא: למכור שירות מסויים,
מוצר מסויים או לגרום לגולש לעשות פעולה מסויימת למשל להשאיר פרטים, לענות על שאלה וכו'.

למה אתר לא תמיד מספיק?

אתר אינטרנט מציג את מכלול השירותים ו/ או המוצרים שלנו.
כאשר אנו רוצים לכוון את הגולש לפעולה ספציפית כדאי להקים דף נחיתה ולשווק אותו במקביל לאתר.

איך בונים דף נחיתה נכון?

  • המסר צריך להיות חד וממוקד – כאשר הגולש מגיע לדף הנחיתה עליו להבין מייד שהוא מצא את שחיפש.
  • כדאי להמעיט בכמות הטקסט – אם אפשר רצוי לכתוב בנקודות- ככל שהתוכן קצר וברור כך יבין הגולש
    מהר יותר במה מדובר.
  • קריאה לפעולה – אנו מעוניינים שהגולש יפעל בדרך מסויימת – ימלא פרטים בטופס לצורך קבלת אינפורמציה,
    רכישה, הצטרפות לניוזלטר וכו'. אנו נמקם את טופס ליצירת קשר במקום בולט בדף הנחיתה.
  • רצוי שהגולש לא יצטרך לגלול את דף הנחיתה – אנו רוצים שהמסר יעבור במהירות ושלא יסתתר מעיני הלקוח הפוטנציאלי.
  • לבקש המגולש למלא כמה שפחות מידע . לדוגמה רק שם וטלפון. לא לחייב למלא כתובת אימייל מאחר והרבה לא אוהבים לתת בגלל
    החשש לקבל דואר זבל. לסיכום : ככול שמספר השדות שצריך למלא קטן, מספר הפניות גדל ! וההיפך.

לקריאה נוספת בנושא כוחם של דפי נחיתה טובים – לחץ כאן

דוגמאות לדפי נחיתה ממירים