לא צריך אתר אינטרנט בכדי להצליח בפרסום בגוגל, לרוב דף נחיתה טוב יעשה את העבודה טוב יותר!
דף נחיתה טוב יכול לשפר משמעותית את הביצועים של מסע הפרסום שלכם בכלל ובגוגל באדוורדס בפרט.
לאחר שנים של ניסיון בתחום הפרסום בגוגל אני רואה כיצד דפי נחיתה טובים מביאים לשיפורים משמעותים
בביצועים של קמפיינים (מסעות פרסום) של לקוחות.
כיום אני ממליץ לבעלי עסקים אשר אין להם אתר עדיין, לא למהר לבנות כזה אלא להתחיל מדף נחיתה.
הסיבה לכך מאוד פשוטה: דף נחיתה הרבה יותר זול, אפשר להקים אותו בזמן קצר מאוד (ימים ספורים),ל
עיתים מסר קצר ומדויק יגרום ללקוח להתעניין יותר מאשר קריאת מידע רב .
גם לבעלי עסקים עם אתר קיים אני ממליץ ברוב המקרים להפנות את הגולשים בפרסום בגוגל לדף הנחיתה .
רק לאחר מכן הגולשים מועברים לאתר לקבלת מידע נוסף (לאחר ששלחו את הפרטים שלהם מהדף).
בכדי שדף הנחיתה יעבוד טוב, יש לתת דגש על כמה נקודות חשובות :
ראשית, עיצוב – מומלץ בחום לתת למעצב/ת מקצועי/ת ומוסמכ/ת לבנות את הדף הנחיתה לקבלת עיצוב שיעביר את המסר המתאים באמצעות הצבעים הנכונים, האימג'ים הנכונים והגופנים המתאימים. חשוב שהדף שמייצג את העסק שלכם יראה מקצועי ולא חובבני, כך הדף ייצור אמון בקרב הגולשים והסיכוי שישאירו פרטים בדף שלכם יגדל.
שנית, תועלות ללקוח – אני ממליץ ברוב המקרים לכתוב במספר נקודות את התועלות העיקריות של הלקוח בשירות או במוצר שלכם. רוב האנשים לא קוראים תוכן ארוך אלא רוצים להבין בקצרה מה הם מקבלים מכם.
חשוב מאוד להשקיע במסרים אלו. מסרים נכונים וטובים יכולים להשפיע מאוד על הביצועים של דף הנחיתה.
שלישית – מינימום שדות למלא – לי אין את הסבלנות למלא טפסים ארוכים וכך גם להרבה אחרים. אני יודע את זה מנסיוני כמפרסם. ככל שמספר השדות גדול יותר כך מספר האנשים שממלאים אותם קטן יותר .
אם אפשר לבקש מהגולש למסור רק שם וטלפון אז זה עדיף. הרבה גולשים חוששים מדואר זבל ולכם לא ממהרים למסור את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם . אפשר לבקש שדה זה אבל לציין שאינו חובה (אם אפשר להוסיף התחייבות שהמייל לא יועבר לצד שלישי אז מומלץ).
נקודות אחרונות לסיכום :
קריאה לפעולה – שימו לב שלהרבה מהלקוחות(בדוגמאות למטה) יש גם אתר מלא ועשיר במידע, אך דף הנחיתה עובד טוב יותר עבורם. הסיבה לכך היא שהרבה מהגולשים הנכנסים לאתר מסתובבים בו "ושוכחים" להשאיר פרטים מרוב המידע והגירויים באתר ויוצאים ממנו לאתר אחר מבלי להשאיר את הפרטים שלהם לחזרה.
דף נחיתה הוא ממוקד יותר ולא מכיל קישורים לדף או לאתר אחר , רק כפתור שלח המבקש המגולש לבצע דבר אחד – להשאיר פרטים. הרבה פעמים צריך להסביר לגולש מה אנו רוצים ממנו אחרת הוא לא יבצע.
אם יש באפשרותכם לתת "מתנה" כגון סרטון הדרכה או ספר אלקטרוני שלכם למי שמשאיר פרטים- עשו זאת , דבר זה יכול להגדיל את מספר הפניות אליכם.
בהצלחה.
"שיווק נכון"
הסרטון הממחיש את כוחם של מילים והעברת המסר בצורה טובה יותר:
לקוחות יקרים , לשאלתכם :
מה אנחנו עושים למודעות שלכם בגוגל ?
מה אנחנו עושים לדפי הנחיתה שלכם ?
התשובה :
אנחנו כותבים את אותו הדבר , אבל במילים שונות 🙂