Google Tag Manager – כחלק מניהול קמפיין בגוגל אדוורדס אנו צריכים להוסיף לאתר קודים שונים כגון : קוד המרות, קוד שיווק מחדש, קוד של גוגל אנלטיקס לצורך סטטיסטיקה ועוד . הכלי החדש יחסית מבית גוגל מאפשר לנו להזין קוד אחד בכל דפי האתר ואז דרך הממשק של התוכנה זו להזין את הקודים השונים מבלי לבצע שינויים נוספים באתר. אין ספק שכלי זה חוסך זמן רב בניהול הקודים השונים באתר , מסיר את התלות במנהל האתר של הלקוח אשר כל שינוי של קוד יכול לגזול זמן רב כאשר צריך להחליפו בכל דפי האתר כשיוצא קוד משופר יותר או נוסף קוד חדש.
יתרונות נוספים של עבודה עם Google Tag Manager :שיפור מהירות העבודה של האתר והיכולת לראות איזה קוד הוזן באיזה עמוד והאם הוא תקין או לא.
אני מאוד ממליץ לעבוד עם כלי זה לניהול אתרים גדולים או אתרים חדשים שטרם קיים בהם קוד.
באתרים ישנים אשר קיימים כבר כל קודים והם תקינים , אני ממליץ להמתין ולשקול את הנושא בפעם הבאה שאתם צריכים להחליף או לשנות את הקוד באתר.
הכלי למעשה מאפשר להוסיף כל קוד אחר לאתר ולא רק של גוגל , לכן יש לזה שימושים נוספים מעבר לניהול קמפיינים בגוגל.
** לבעלי דפדפן גוגל כרום מומלץ מאוד להוסיף את התוסף של גוגל – Tag Assistant המאפשר לראות איזה קוד קיים בכל עמוד באתר.
לפתיחת חשבון ולהתחברות לגוגל תג מנג'ר – לחץ כאן
סרטון של גוגל (באנגלית )- המסביר איך לעבוד עם גוגל תג מנג'ר:
אני מזמין אתכם לשעת ייעוץ בחינם וללא התחייבות. במטרה לבדוק את מסע הפרסום שלכם (אם קיים ) או האתר שלכם .
בסוף הייעוץ תקבלו רשימה של המלצות לשיפור הפרסום שלכם.
אתם מוזמנים לצפות בסדרת סרטוני הדרכה ביוטיוב בנושא פרסום ממומן בחינם.
או להיכנס לאתר של גוגל אדוורדס וללמוד כיצד לשפר את מסע הפרסום שלכם.
בהצלחה ,
יואב יונה
מפרסם ושותף מוסמך בגוגל
050-7664574