- ליזום שיחת טלפון ללקוחות שבהם אתם מעוניינים לא לחכות שהם יפנו אליכם.
- לאסוף את כל הטלפונים והמיילים של לקוחות קיימים ולרכז ולתעד מרגע זה כל לקוח חדש במערכת ממוחשבת.
- מערכת לשליחת מיילים או / הודעות SMS ללקוחות קיימים .
- הכנת תבניות להצעות מחיר וחומר שיווקי בצורה מקצועית עם דגש על כתיבה שיווקית, לוגו, סלוגן וכד'.
- הקמת אתר / דף נחיתה
- בקשת המלצות, קישורים, לאתר שלכם מלקוחות קיימים.
גיוס לקוחות של לקוחות, כגון: מבצע חבר מביא חבר.
זכרו – אלו הם לקוחות הכי טובים בד"כ. - הקמת דף עסקי בפייסבוק – בחינם או דף מעוצב בתשלום.
- הקמת בלוג – בחינם.
- השתתפות בפורומים או קבוצות מתאימות בפייסבוק ותרומה מהידע המקצועי שלכם – חינם.
- פרסום סרטון תדמיתי ביוטיוב עם מילות חיפוש מתאימות כולל פתיחת ערוץ מעוצב – בחינם.
- בדיקת אפשרות פרסום בתשלום בגוגל, פייסבוק, יוטיוב, אתרי תוכן בתחום שלכם.
- שליחת ניוזלטר מקצועי עם טיפים על בסיס קבוע. כולל חומר שיווקי בין לבין.
- שילוב כל הסעיפים הקודמים גם יחד.
לדוגמה: ניתן להפיץ את הסרטון ביוטיוב דרך פייסבוק או דרך הניוזלטר או להוסיפו לאתר וכד'. - קידום יחסי ציבור – לכתוב מאמר מקצועי בעיתון או באינטרנט (לדוגמא ב ynet ) ולקבל קישור ואודות המחבר בסוף המאמר. אם אפשרי אז כמובן כנ"ל בטלוויזיה או כל מדיה אחרת.
- אם יש תקציב מיותר ובד"כ אין אז לעבור לפרסום הישן : עיתונים , פליירים וכד'.
הגדלת המכירות במהירות
- שיווק ומכירה חוזרת ללקוחות קיימים.
במקום לרוץ להשיג לקוחות חדשים.
לקוח קיים ומרוצה הוא בעל פוטנציאל גבוה לרכישה חוזרת.
דוגמה טובה ניתן לראות ב EBAY . - הרחבת סל מוצרים ללקוחות קיימים, תוך שימוש בנכס שברשותכם- מאגר מידע.
אם אתם מציעים יותר משירות אחד, לא יתכן שלקוח קיים שלכם יצרוך אותו ממקור אחר.