פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל

אנו ב"שיווק נכון" עושים הכל שתצליחו.
ההצלחה של הלקוחות שלנו חשובה לנו מאוד.
אנו עושים הכל על מנת שהפרסום בגוגל יביא להם מקסימום לקוחות במינימום עלויות.
אנו מבינים שרק כך, ששני הצדדים מרוצים נוכל להמשיך ולעשות עסקים לאורך זמן.

אנו נפרסם עבורכם קמפיין מדוייק וממוקד ושיפנה לכם לקוחות רלוונטיים לעסק שלכם. נחסוך לכם בעלויות הפרסום ובעלויות הלחיצה על המודעה שלכם.

חייגו 050-7664574 או מלאו פרטים בטופס ותתחילו להתקדם.

פרסום ממומן בגוגל

בוודאי יעניין אותך לקרוא את אחד מהנושאים הבאים:

לאלו שנושא הפרסום בגוגל חדש , להלן פרטים שיכולים לעזור לכם להבין טוב יותר כיצד זה עובד.

אז מה זה פרסום ממומן בגוגל? Google AdWords ?

גוגל מפעילה שירות של מודעות ממומנות במנוע החיפוש – אלו המודעות המופיעות בצד או בשורות
הראשונות בדף תוצאות החיפוש במנוע החיפוש גוגל, כאשר גולש מבצע חיפוש.
השירות עובד על עקרון של תשלום לפי לחיצה – כלומר, אתם משלמים לגוגל לפי מספר הלחיצות
על המודעה שלכם אשר מובילה את הגולש לאתר שלכם או מעלה את המספר טלפון שלכם לחיוג בטלפון
הנייד של הגולש. בכך הגולשים נחשפים לשירות / למוצר שלכם.
כאשר המודעה מוצגת במנוע החיפוש בלבד ולא נלחצה לא תחוייבו בעבור השירות.
עלות הלחיצה על מודעה משתנה מתחום לתחום ובהתאם לתחרות ולביקוש של מילות החיפוש בתחום.
ישנם כלים שבאמצעותם ניתן למדוד את עלות ותועלת מילות החיפוש שבחרנו.

גוגל מאפשרת גם להציג / לפרסם מודעות תמונה (באנרים) באתרים שונים באמצעות רשת התצוגה שלה ולפרסם ברשת יוטיוב .
תוכל ללמוד על כך באמצעות סרטוני ההדרכה שלנו.
לרשותכם, סדרת סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל Adwords – פתיחת חשבון, יצירת מודעה, הכנסת שובר גוגל, הגדרת תשלומים, הכרות עם ממשק התוכנה ועוד.

יתרונות הפרסום בגוגל:

מודעות מוצגות בהקשר של מילות החיפוש של המחפש. לכן המודעות רלוונטיות למחפש.

בעל האתר משלם רק לאחר שהמחפש לחץ על המודעה שלו בלי קשר למספר הפעמים שהיא הופיעה (לפי שיטת PPC ) יש אפשרות גם לפי צפיות (לצורך מיתוג- מתבצע ברשת המדיה של גוגל).

ניתן למדידה ובקרה בצורה מאוד טובה ועל ידי כך ניתן לנתח את כדאיות הפרסום בקלות.

ניתן להגדיר תקציב יומי – ברגע שהתקציב מסתיים המודעות מפסיקות להופיע. ניתן להשהות או להפסיק את הפרסום בכל שלב.

חסרונות הפרסום בגוגל:

בנייה לא מקצועית של קמפיין עלולה להיות יקרה ולא אפקטיבית. צריך לשלוט בממשק ומגוון האפשרויות הרבות שמציעה התוכנה.

בתחומים בהם התחרות קשה , עלולים להגיע להוצאות גדולות ביחס למכירות. 

פילוח לפי מיקום גאוגרפי לא עובד טוב בארץ. צריך להוסיף הגדרות מיוחדות  ידנית על מנת לצמצם לאזור הרצוי בלבד.

למרות החסרונות פרסום בגוגל היא הדרך המהירה והזולה להגדלת הכנסות.

שים !!!
בכדי להתחיל לפרסם בגוגל אתה צריך אתר אינטרנט או דף נחיתה.
להסבר נוסף על דפי נחיתה ודוגמאות – לחץ כאן.

טיפים לפרסום ממומן בגוגל בעיקר ברשת החיפוש.

לפני בניית הקמפיין מומלץ מאוד לבצע חקר מילות מפתח אותם הלקוחות שלכם מחפשים ולהתמקד בהם.
ניתן להיעזר במתכנן מילות המפתח של גוגל .
בחירת מילות המפתח הנכונות תוביל אתכם להגעה ללקוחות שלכם בצורה ממוקדת יותר.

הגדירו את התקציב היומי אותו אתם מוכנים להשקיע בפרסום וקבעו את יעדי הפרסום . האם ליצר מיתוג או להגיע ללקוחות חדשים.
לפי תכנון וחשיבה תדעו האם אתם צריכים לבנות קמפיין ברשת החיפוש או קמפיין לרשת המדיה/יוטיוב/אפליקציות או שילוב שלהם וכד'.

צריך לשקף את השירותים / המוצרים אותם אתם משווקים באתר. אם אתם רוצים להקצות לכל שירות/ מוצר תקציב פרסום בנפרד,
עליכם לבנות מסע פרסום לכל אחד מהם. אם הגדרות של תקציב הפרסום והמיקוד של קהל היעד זהה ניתן לבנות קמפיין אחד
ובתוכו לכל אחד מהם קבוצת מודעות בנפרד.

מומלץ להשתמש בכל צורות ההתאמה ([מדויקת], "ביטוי", +רחבה+להתאמה הכוללים את הסימנים [ ] " " + בהתאמה) של מילות המפתח על מנת להגיע לקהל רחב ובמחירים זולים יותר. בהמשך לאחר שהקמפיין יצור היסטוריה / סטטיסטיקה תוכלו לבצע אופטימיזציה ולהחליט אילו ביטויים ובאלו התאמות להשאיר ואלו להשהות / למחוק. אם המושג צורך התאמה אינו ברור לכם אני ממליץ לקרוא בנושא ולא להפעיל קמפיין לפני שאתם מבינים את המשמעות מאחר ואתם עלולים לבזבז את התקציב מבלי להגיע לקהל היעד שלכם. המודעה שלכם עלולה להופיע גם עבור ביטויים שלא התכוונתם ובכך לבזבז את התקציב על קהל יעד לא רלוונטי.

כל קמפיין טוב חייב לכלול את מילות המפתח השליליות – כלומר את מילות המפתח שעבורם המודעה לא תופיע.
מילות מפתח שליליות נפוצות: בחינם, יד2, בזול וכד'. כולל ישובים או אזורים שבהם לא ניתן שירות.
אם אתם לא נותנים שירות באילת או בצפון , הוסיפו למילות המפתח השליליות בקמפיין שלכם.

לאחר כשבועיים עד חודש כשמצטברים מספיק נתונים ניתן לשפר את הקמפיין לפי המידע שנצבר עד כה ולסגור מילות מפתח לא יעילות,
להוסיף חדשות, לשנות את המחיר עבור כל ביטוי ולהוסיף מילות מפתח שליליות , שינוי תקציב, שעות פעילות , התאמת מחיר לכל מכשיר ועוד.
פעולה זו דורשת ניסיון שעם הזמן לומדים מה נכון לבצע.

אופטימיזציה לקמפיין על בסיס קבוע חוסך בהוצאות הפרסום ומעבר לכך מגיע ללקוחות איכותיים ולקהל היעד אליו אתם פונים.

יש חשיבות רבה ליצירת מודעות טקסט איכותיות ומקוריות על מנת שהגולש יבחר במודעה שלכם על פני המתחרים.
יש ליצור יותר מנוסח אחד ולאחר שיש מספיק מידע בקמפיין להשהות את הפחות טובה וליצור חדשה במקום.
מודעה איכותית ובולטת יכולה ליצור הבדל משמעותי בתוצאות מסע הפרסום שלכם.

הדף אליו מגיע הגולש לאחר לחיצה על המודעה – גם כאן חשוב להשקיע בתוכן איכותי שייתן מידע רב ככל שניתן לגולש
על מנת שירצה ליצור אתכם קשר ולהזמין את השירות / המוצר שלכם. מומלץ להיעזר בבעלי מקצוע טובים כגון מעצבים ובוני אתרים איכותיים
כדי שהעסק שלכם יהיה איכותי וישדר תחושה של ביטחון אצל הגולש שהגיעו לעסק רציני.

סיכום: ציינתי מספר טיפים קטן יחסית החשובים להצלחת הפרסום שלכם בגוגל.
כפי שאתם מבינים ההצלחה של הקמפיין קשורה במסר רב של גורמים כגון איכות האתר, זמן טעינה שלו,
התוכן והמסר שהשיווקי בו, איכות מסע הפרסום שלכם ונוסח המודעות ועוד.
יש חשיבות לתת את הדגש על כל אחד מהשלבים בהם הגולש יוצר קשר אתם ולנסות להשקיע את המיטב
על מנת להזמין את הגולש לצרוך את השירות או המוצר שלכם.

בהצלחה
יואב
"שיווק נכון"

שאלות נפוצות ותשובות בנושא פרסום בגוגל

ת: כאן חשוב מאוד התקשורת עם חברת הפרסום בגוגל שאיתה אתם עובדים.
על מנת לסייע למנהל הפרסום לבחור את הביטויים הנכונים והגדיר תקציב מתאים, חשוב שהמפרסם יבין את העסק שלכם בצורה טובה. יכיר את המוצרים או השירותים שאתם מספקים, את קהל היעד ואז בהתאם לזה יגדיר את הקמפיין עבורכם.
לגבי התקציב אני ממליץ להתחיל עם תקציב יחסית קטן (יחסית לתחום בו אתם עוסקים). לתת לקמפיין לצבור סטטיסטיקה שממנה ניתן לבצע מיקוד ושיפורים לקמפיין (אופטימיזציה) ורק לאחר מכן לאחר שהקמפיין מתחיל להביא תוצאות להגדיל את התקציב התאמה.
לגבי מספר הביטויים – מומלץ להתחיל עם כל ביטוי הנראה לכם רלוונטי ובהמשך להוסיף או להסיר ביטויים בהתאם לביצועים שלהם. ניתן להוסיף קודי מעקב לקמפיין אשר יתנו לנו אינדיקציה האם ביטויים אלו הביאו לפניות של לקוחות רלוונטיים או לא?
לצורך בחירת הביטויים מומלץ להיעזר במתכנן מילות המפתח של גוגל.

ת: לא , הצלחת הפרסום בגוגל מורכת מהמון מרכיבים שחשוב לתת להם תשומת לב.
חשוב מאוד להשקיע זמן בחשיבה ובניסוח מודעות מילים איכותיות, לשים לב למסר של המודעה. כמובן שחשוב שהמסר באתר / דף הנחיתה יהיה תואם ואיכותי, הנראות והעיצוב של האתר יראה נקי ומסודר (כדאי להיעזר במעצב/ת גרפי לנושא זה), יש חשיבות גם מהירות טעינת האתר, התאמתנו לטלפונים סלולריים, מיקום מספר הטלפון באתר וכד'.
הפרסום בגוגל הוא כמו מכונה הבנויה ממכלול של חלקים בכדי שהיא תעבוד כמו שצריך חשוב שכל אחד מחלקים אלו יהיה תקין. לכן ברגע שהפרסום לא עובד כמו שצריך, חייבים לבדוק את כל אחד מהמרכבים על מנת להבין איפה הבעיה.
בנוסף כל תחום יש את המאפיינים המיוחדים שלו, יש תחומים ששם יש יותר פניות בטלפון ולכן צריך לתת דגש על נושא הסלולר, יש תחומים בהם המוצרים / השירותים יקרים או מורכבים יותר ולכן הלקוח חייב להבין טוב יותר את המוצר ולא ממהר לבצע הזמנה דרך האתר. במקרים אלו חשוב לקבל את הפרטים של הלקוח ולאחר מכן לנסות להסביר טוב יותר ללקוחות אודות המוצר או השירות.

ת: כאשר מדובר עם על קמפיינים בתקציב חודשי קטן (תשלום לגוגל כ 1000 ₪ לחודש) ודמי הניהול כ 750 ₪ בחודש, לא תמיד איש הפרסום יכול לבצע חיסכון משמעותי בהוזלת העליות ובשיפור התוצאות בצורה משמעותית.
לדעתי, בתקציבי פרסום של 2,000 ₪ ומעלה בחודש, כדאי להמשיך ולשלם עבור למנהל קמפיין לא רק על מנת לצמצם בעלויות אלא גם להביא ליותר פניות וסגירת עסקאות. מנהל פרסום טוב ידע להוריד לאורך זמן את המחיר לקליק שאותו משלמים לגוגל ולהביא ליותר פניות של לקוחות ובכך להחזיר לכם את ההשקעה ויותר עבור השירות שלו.
גם לאחר שהקמפיין עובד ורץ תקופה ארוכה חשוב לבצע אופטימיזציה לקמפיין לפי הנתונים שהצטברו, לבצע שינויי מחירים לכל מילת מפתח בהתאם למיקומים והביצועים שלה, לסגור מילות מפתח שלא מניבות תוצאות, להוסיף מילות מפתח חדשות שיכולות להביא לכם עבודה ושלא חשבתם עליהם קודם להוסיף מודעות עם נוסחים חדשים במקום מודעות עם ביצועים נמוכים ועוד.

ת : התשובה לשאלה הזאת אני יכול למלא במספר עמודים ולכן אנסה לענות בקצרה.
נקודת אזהרה חמורה שצריך להדליק לכם נורה אדומה: הצעות של עסקאות אלו בדרך כלל מגיעות עם תקופת התחייבות ארוכה מראש (כשנה ללא אפשרות יציאה בדרך ועם תשלום של כל הסכום מראש לשנה ולפעמים עם חלוקה בתשלומים בכרטיס אשראי). למה נורה אדומה? אם הפרסום הזה כל כך טוב עבורכם בעלי העסקים מדוע יש צורך בהתחייבות? תבקשו לנסות חודש ואפילו 3 חודשים, ברור לכם ולי שכל בעסק עסק שהפרסום הזה יעבוד עבורו טוב ב 3 חודשים אין צורך בהתחייבות! איזה בעל עסק לא ירצה לשלם עבור פרסום 1,000 ₪ לחודש כאשר הפרסום הזה מכניס לעסק 2,000 ₪ בחודש? יש התחייבות כי אתם תגלו מהר מאוד שהפרסום עם התחייבות לשנה לא מחזיר את ההשקעה בו והכסף שלכם הלך לטמיון.
כאן אני שואל את הלקוח האם אתה מחפש קליקים או שאתה מפרסם על מנת להביא לקוחות חדשים / לסגור עסקאות ? כל לקוח יענה שהוא רוצה להגדיל את המכירות לכן הקמפיין צריך להיות בנוי במטרה להביא כמה שיותר לקוחות ולעסק ולא קליקים.
כמפרסם אני יכול לבנות קמפיין עם ביטויים בצורה מאוד מדויקת אשר תופיעו בביטויים אלו בעמוד הראשון ואפילו במקומות הראשונים אבל לא תקבלו עבודה!!!
איך זה קורה? אם אני מגדיר את מילת המפתח שתעבוד בצורה מאוד מדויקת ואזורים מצומצמים כך שתפעיל את המודעה רק כך שמי שמחפש את הביטוי המדויק בלי מילה לפני או מילה אחרי, אז אתם תראו את המודעה שלכם מופיע רק בביטוי המדויק אבל לא עבור הגרסאות האחרות. הלקוחות שלכם מחפשים אתכם בדרכים רבות שונות ומעט מאוד בביטוי אחד מדויק.
לצורך הדוגמה ניקח את הביטוי "אינסטלטור מומלץ" זה הביטוי היחידי שיפעיל את המודעה שלכם.
על הביטוי הזה "אני מבטיח לכם" קליקים ללא הגבלה בסכום חודשי קבוע.
נשמע לכם עסקה חלומית ושאתם הולכים לקבל הרבה מאוד עבודה מפרסום בגוגל. נכון?
כאשר הלקוח יחפש "אינסטלטור מומלץ במרכז" או "אינסטלטור מומלץ בתל אביב" או " טלפון של אינסטלטור מומלץ " עבור כל הגרסאות האלו ואחרות גוגל לא יציג את המודעה שלכם, כי הגדרתי לו להציג רק הביטוי המאוד ספציפי ומאוד מדויק אחרת המודעה לא עולה.
לכן החשיפה שלכם בשיטה זו מאוד מצומצמת ולא מביאה לכם בסופו של דבר עבודה חדשה או לקוחות חדשים.
לסיכום : מאוד לא מומלץ להיכנס לעסקאות מסוג זה ובטח לא להתחייב לתקופה ארוכה.

למחירון כל השירותים שלנו לחץ כאן

טיפים לפרסום בגוגל