צור קשר על אינטרנט והעסק שלכם אודות שיווק נכון -תיק עבודות דף הבית שיווק נכון-דף הבית
מאמרים אודות תיק עבודות דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-אודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית


 

 

 

 

מאמרים >>>מקום ראשון בגוגל - בממומן !

אני מבטיח לך את המקום הראשון בגוגל - בממומן!

הבטיחו לך את המקום הראשון בגוגל בממומן ? ועוד ללא הגבלת קליקים ? לך על זה. רק לפני זה כדאי שתקרא את המאמר הזה לפני שאתה סוגר עסקה – שלא תגיד שלא הזהרתי אותך לפני זה !

כשותף מוסמך של גוגל לפרסום בגוגל אדוורדס פונים אלי לקוחות המבקשים ממני לפרסם את האתר שלהם כך שיופיע תמיד במיקום הראשון באזור הפרסום הממומן ובלי הגבלת הקלקות עבור ביטוי מסוים או מספר ביטויים מצומצם.
אני מנסה להסביר ללקוחות שלדעתי מדובר בפרסום לא מקצועי ולא איכותי אשר לא יביא תוצאות או שהתוצאות שהוא יקבל יהיו יקרות ופחות טובות מפרסום רחב יותר אשר מתמקד בתוצאות הרצויות כגון להביא פניות של לקוחות ולהגדיל מכירות ולא לתפוס מיקומים בגוגל .
שימו לב שבדרך כלל ההצעה הזאת של המתחרים מגיעה עם התחייבות לשנה מראש ובמחיר יקר משמעותית עבור ביטויים אלו אילו היה מבצע את הפרסום בצורה חכמה יותר.

לצערי קורה לי לא פעם שמגיעים אלי הלקוחות אחרי ששנה שלמה פרסמו בשיטה זו ולא קיבלו את מספר הפניות אשר להם ציפו ומאוכזבים מהפרסום בגוגל. שהרי הם היו "ראשונים" ואל קיבלו עבודה ולא מבינים כיצד זה יכול להיות?

קשה מאוד לשקם את האמון של לקוח כזה במערכת הפרסום של גוגל אבל אם הלקוח נותן  לי הזדמנות נוספת אז ברוב המקרים הוא יצא הרבה יותר מרוצה מהפרסום הקודם שלו.

למה השיטה הזאת לא אפקטיבית לדעתי? :

מספר הביטויים בהם מתמקדים הוא קטן ולא מכסה בצורה טובה את כל צורות החיפוש לכן הלקוח מפסיד לקוחות אשר מחפשים ביטויים אחרים.

בהרבה מהמקרים נפח החיפוש של הביטוי עצמו לא גדול, לכן אין הרבה לחיצות ואין הרבה פניות.

המחיר אותו משלם המפרסם יקר משמעותית מהמחיר שהיה משלם לגוגל אילו לא עבד בשיטה זו מאחר ואין הגבלת קליקים המפרסם לוקח מרווח ביטחון על חשבון הלקוח במחיר ללחיצה . כלומר הלקוח משלם זאת מראש.

המיקום הראשון לא תמיד הכי יעיל.

הפרסום מתמקד בלתפוס מיקומים ולא ממוקד במספר המרות (הפניות של לקוחות, או פעולת רכישה באתר וכד').

התחייבות לשנה – התחייבות ארוכה. אם המסע פרסום לא מניב תוצאות אחרי 3 חודשים אתה ממשיך לשלם למרות שאתה לא מקבל את התמורה.

חוסר אחריות - מה יקרה עם לקוח נוסף יחליט לתפוס את המיקום זה בכל מחיר ? המפרסם יאלץ לעלות מחירים ובכך לסיים את התקציב לפני הזמן ולא יעמוד בהתחייבות.
רוצה לומר. מנוע החיפוש גוגל לא שייך למפרסם כזה או אחר. לכן לתת הבטוחות של מיקומים בלי הגבלה , זו הבטחה חסרת אחריות שהרי ברור שהמפרסם לא יוציא מכיסו על חשבון הלקוח כסף לפרסום ברגע שזה לא יוכל לעמוד בתנאי ההסכם.

 

לסיכום : אם משהו מבטיח לכם את המקום הראשון בגוגל כדאי לכם מאוד להיות חשדנים ולבדוק שוב מול מי אתם עובדים.

 

בהצלחה לכולם.

 

יואב יונה
"שיווק נכון"

שותף גוגל


שירותים

קידום אתרים אורגני
..............................................
פרסום ממומן בגוגל
..............................................
בניית אתרים
..............................................
עיצוב אתרים
..............................................
שיווק באמצעות רשתות חברתיות
..............................................
ייעוץ והדרכה בנושא שיווק באינטרנט
..............................................
אחסון אתרים
..............................................

מאמרים:
קידום אתרים אורגני (seo)
פרסום ממומן בגוגל (sem)
בניית אתרים
עקרונות בשיווק שכדאי לאמץ
רכישת כתובת אינטרנט (domain)
דפי נחיתה
הנותן הוא המקבל
למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל
את הקמפיין שלך?

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל

 

 
 
  [email protected] 050-7664574 כל הזכויות שמורות לשיווק נכון ©
סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל שותף גוגל