צור קשר על אינטרנט והעסק שלכם אודות שיווק נכון -תיק עבודות דף הבית שיווק נכון-דף הבית
מאמרים אודות תיק עבודות דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-אודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית

מאמרים>>> שיווק באמצעות פייסבוק

פייסבוק - ממשק התוכנה

• אסור לפרסם בפרטי. אסור לשלוח תמונות וסרטים שמפרים זכויות יוצרים.
אחרת החשבון ייסגר.

• דף נחיתה – חדשות (ניתן ורצוי לשנות מפעם לפעם)

• דף פרופיל – איך נראה הדף שלנו בעיני אחרים.

• מידע – אפשר לראות גם דפים שאנו אוהבים.

• מפתח מיוחד לכל משתמש מאפשר לשלוח קישור לפייסבוק שלו.
חשוב לבחור שם קצר שיהיה קל לשלוח את ה URL שלנו.

• צירוף חברים לרשימה.

• יצירת רשימת חברים – ניהול נכון יותר של חברים.

• הגדרת פרטיות – מה אחרים יכולים לראות ומה לא.

• הוספת לשוניות – קישורים, וידאו, אירועים, ומותאם אישית(FBML).

• פתיחת דף חברה – לא רואים מי מנהל/ים של הדף העסקי. כאן יש אוהדים ולא חברים.
המטרה להגיע למספר רב של אוהדים ולא של חברים (באישי).

• ניתן להחליט האם האוהדים יכולים לכתוב בדף שלנו. כאשר הוא מגיב החברים שלו רואים את זה.

• פתיחה של קבוצה – שונה מדפים, המנהל גלוי, אין ישומים , אין דוחות, אין גישה למנוע החיפוש.
יש אירועים ושליחת הודעות דואר.
• סוגי קבוצות – פתוחה- לכולם, סגורה-מצריך אישור, סודי – לא מופיע בחיפושים.

שיווק נכון בפייסבוק - עשה ואל תעשה

1. אל תצרפו כל משתמש לדף שלכם

2. אל תצרפו יותר מ 12 חברים ביום

3. הפרידו בין חשבון פרטי לעסקי

4. אל תשווקו בחשבון הפרטי

5. בנו רשימות חברים

6. תרבות עבודה- אל תהיו ספאמרים, תנו תוכן אמיתי ואיכותי.

7. עשו עסקים כמו בעולם האמיתי - צרו קשר אישי ורק לאחר מכן דברו על עסקים.

8. שימוש בדף אוהדים - חשוב לעדכן כל הזמן. השקיעו מחשבה ויצירתיות בתוכן ובעיצוב, השקיעו בדף נחיתה שונה
הוסיפו תמונות רלוונטיות, תייגו אנשים בתמונות, השתמשו ביישומים מתאימים לשיווק העסק: like ,תחרויות , פרסים,
פתקים, אירועים, הצבעות, משחקים וכדומה.
- חברו בין פייסבוק לאתרכם וההיפך.
- חברו בין פייסבוק לבלוג שלכם, לרשת חברתית אחרת (myspace, twiter וכו').
- שלחו הודעה/ קופון/ ebook לכל אוהד שמצטרף .
- נהלו מעקב אחר הכניסות לדף שלכם.

9. שימוש בקבוצות- נותן יכולת דיוור והעברת מסר בצורה ממוקדת. חשוב: לתת תוכן איכותי, להנהיג, להנחות
ולהיות ברי סמכה בתחומכם.

10. הצטרפו לקבוצות של לקוחות פוטנציאלים. חפשו אותם לפי תחומי עניין.

11. פרסום ממומן בפייסבוק - דרך נוספת להחשף ללקוחות פוטנציאלים.



 

שירותים

קידום אתרים אורגני
..............................................
פרסום ממומן בגוגל
..............................................
בניית אתרים
..............................................
עיצוב אתרים
..............................................
שיווק באמצעות רשתות חברתיות
..............................................
ייעוץ והדרכה בנושא שיווק באינטרנט
..............................................
אחסון אתרים
..............................................

מאמרים:
קידום אתרים אורגני (seo)
פרסום ממומן בגוגל (sem)
בניית אתרים
עקרונות בשיווק שכדאי לאמץ
רכישת כתובת אינטרנט (domain)
דפי נחיתה
הנותן הוא המקבל
למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל
את הקמפיין שלך?

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל

 

  [email protected] 050-7664574 כל הזכויות שמורות לשיווק נכון ©
סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל