צור קשר על אינטרנט והעסק שלכם אודות שיווק נכון -תיק עבודות דף הבית שיווק נכון-דף הבית
מאמרים אודות תיק עבודות דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-אודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית

מאמרים >>> קידום אורגני – SEO

לרשותכם מספר מאמרים והסברים בנושא קידום אתרים אורגני:

אז בנינו אתר מעוצב, ענייני, ומקצועי . כעת צריך לחשוף אותו בפני לקוחות פוטנציאלים. איך עושים זאת?
באמצעות קידום האתר במנוע חיפוש גוגל.
ישנן שתי אפשרויות עיקריות לקידום האתר בגוגל: קידום אורגני (seo) ופרסום מודעות ממומן בגוגל (sem)

אז מה זה קידום אורגני?

• שיפור מיקום האתר בתוצאות האורגניות (לא ממומנות) של מנוע החיפוש.

איך זה עובד?

• דירוג האתרים מתבצע על ידי רובוטים הסורקים את האתר ומאנדקסים אותו.

• המידע נשמר בשרתי מנוע החיפוש המחשבים את רמת הרלוונטיות של האתר למילת החיפוש.

• החישוב מתבצע לפי אלגוריתם סודי הכולל למעלה מ 200 פרמטרים.

מדוע חשוב להופיע בתוצאות האורגניות?

• לחיצה על תוצאת החיפוש - ללא תשלום.

• רוב המשתמשים מגיעים דרך מנועי החיפוש ולא מקלידים את הכתובת ישירות בדפדפן.

• מיקום גבוה במנוע החיפוש – העסק נתפש כאמין יותר ומקנה ביטחון רב ליותר לרכוש את מוצריו/ שירותיו.

• מיתוג – עוזר במיתוג העסק כיוקרתי ובעל ערך גבוה יותר מתוצאות ממומנות.

• הרבה לקוחות מצבעים מחקר וחיפוש לפני רכישה באינטרנט ולאחר מכן רוכשים את המוצרים גם לא דרך האינטרנט בבית העסק.

קידום אורגני - חסרונות

• לא תמיד זול – ישנם תחומים מאוד תחרותיים הדורשים משאבים רבים על מנת להגיע למיקומים הראשונים.

• לוקח זמן – התוצאות נראות לאחר מספר חודשים.

• דורש תחזוקה שוטפת – מנוע החיפוש משנה את צורת העבודה לכן צריך לבצע שינויים באתר ובקידומו בהתאם למנוע החיפוש.

טיפים - כיצד לקדם אתר בגוגל

צד לקוח פוטנציאלי:

• חקר מילות מפתח לקידום – זיהוי ביטויי חיפוש נפוצים בגוגל.

• פרסום והשתתפות באתרים בהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם מסתובבים.

• הוסיפו סטטיסטיקה ומעקב לאתר, כדי להכיר את הגולשים טוב יותר.

צד האתר:

• תוכן מקורי – אמין ואיכותי ללקוח, לא להציג תוכן שחוזר על עצמו.

• כותרות מתאימות לכל דף בהתאם למוצרים והשירותים בדף.

• הוספת מילות תיאור ומפתח, למרות שלא משפיעות על החישוב הציון בדרוג המודעה.

• בנייה נכונה של תוכן האתר לפי רמות h1עד h6 והדגשה.

• להימנע מבניית אתרי פלאש (מנוע החיפוש לא מבין באופן מלא סרטונים שפות תכנות, אודיו כד').

• מבנה קישורים נכון באתר על מנת שהמנוע יבין את סדר חשיבות התכנים.

צד מנוע החיפוש:

• בניית קישורים מלקוחות, ספקים, החלפת קישורים, רכישת קישורים, אתרי מאמרים, רשתות חברתיות(הפצה ויראלית), פורומים, בלוגים, אתרי אינדקס, אתרים מקצועיים בתחום שלכם, שיתוף תכנים, רישום בספריות, ועוד.

 

שירותים

קידום אתרים אורגני
..............................................
פרסום ממומן בגוגל
..............................................
בניית אתרים
..............................................
עיצוב אתרים
..............................................
שיווק באמצעות רשתות חברתיות
..............................................
ייעוץ והדרכה בנושא שיווק באינטרנט
..............................................
אחסון אתרים
..............................................

מאמרים:
קידום אתרים אורגני (seo)
פרסום ממומן בגוגל (sem)
בניית אתרים
עקרונות בשיווק שכדאי לאמץ
רכישת כתובת אינטרנט (domain)
דפי נחיתה
הנותן הוא המקבל
למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל
את הקמפיין שלך?

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל

  [email protected] 050-7664574 כל הזכויות שמורות לשיווק נכון ©
סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל