צור קשר על אינטרנט והעסק שלכם אודות שיווק נכון -תיק עבודות דף הבית שיווק נכון-דף הבית
מאמרים אודות תיק עבודות דף הבית
שיווק נכון-תיק עבודות שיווק נכון-אודות שיווק נכון-מאמרים שיווק נכון-צור קשר שיווק נכון-דף הבית שיווק נכון

מאמרים >>> למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל את הקמפיין שלך?

למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל את הקמפיין שלך?

תרגום ופרשנות שלי : "אם אתה חושב שזה יקר לשכור את שירותיו של מפרסם מקצוען?, תנסה לשכור חובבן ואז תבין מה זה יקר באמת"

לכאורה , פשוט מאוד לנהל קמפיין בגוגל – פותחים חשבון, מקלידים מילות מפתח – ומחכים למבול הטלפונים. אך זה רחוק מלהיות מספיק– כדי שקמפיין בגוגל יהיה אפקטיבי דרוש ידע מקצועי וניסיון מגוון - ללא ידע מקצועי סביר להניח שהקמפיין שלכם יהיה בלתי יעיל ויקר.
הפרסום בגוגל הופך עם הזמן להיות מורכב ומסובך ודורש שליטה מוחלטת במגוון העצום של האפשרויות הכלי הזה.

ברוב המקרים לא יהיה נכון שבעל העסק ינהל את הפרסום הזה בעצמו מכמה סיבות :

1.עדיף שבעל העסק ישקיע את הזמן במתן שירות בתחום העיסוק המקצועי שלו (עיקרון יתרון יחסי).
בכך יתמקד במה שהוא עושה הכי טוב .

2.ניהול לא מקצועי יביא את בעל העסק להגיע לתוצאות פחות טובות במחיר יקר יותר ובכך יגרמו לבזבוז כסף
שיהיה עדיף לשלם חלקו למנהל מקצועי וחלקו אף לחסוך . מנהל קמפיין מקצועי יכול להביא תוצאות טובות בהרבה בפחות כסף.

3.מערכת הניהול של גוגל אדוורדס משתנה כל הזמן ומצריכה לימוד מתמיד ולכן דורשת התעסקות מתמדת שבעל העסק לא יכול
להרשות לעצמו להשקיע.

4.גם אם אתה מכיר ושולט בתוכנה עדין צריך לבצע אופטימיזציה על בסיס שותף, כלומר חייבים תמיד לבדוק את המחירים
ואת המיקומים ולהוסיף מילות מפתח חדשות ולסגור מילות מפתח שלא מביאות עבודה וכ'ו – נושא המצריך עבודה שוטפת וגוזל זמן
גם למקצוען בפרסום בגוגל.

5.הניסיון המצטבר של מנהל קמפיינים מקצועי עם מגוון רחב של עסקים שונים, נותן לו מבט כוללני יותר ומאפשר ניהול טוב יותר .

למה הדבר משול ? :-)

אם הייתם צריכים להשקיע סכום נכבד של כסף בבורסה ואתם חסרי ידע בתחום. האם הייתם עושים זאת בעצמכם
או הייתם פונים למנהל תיק לקוחות בתחום בעל ניסיון של שנים בניהול תיקים בבורסה ?

אם הייתם חוסכים את הכסף על ניהול מקצועי סביר להניח שהביצועים של תיק ההשקעות שלכם היו גרועים ומביאים להפסד כספי.
אותו הדבר בדיוק בניהול קמפיין פרסומי בגוגל.

ישנם מקרים של בעלי עסקים מאוד קטנים עם נפח חיפושים וביקושים מועט לשירותים שלהם שאולי עדיף שינהלו את הקמפיין בעצמם
עד שהעסק יגדל. אני ממליץ להם להשקיע לפחות בהדרכה בסיסית על המערכת ולהימנע מטעויות גדולות .

אתם מוזמנים לצפות בסדרת סרטוני הדרכה ביוטיוב בנושא פרסום ממומן בחינם.
או להיכנס לאתר של גוגל אדוורדס וללמוד כיצד לשפר את מסע הפרסום שלכם.

אתם מוזמנים לפנות אלי לקבלת ייעוץ ראשוני חינם וללא התחייבות לגבי המשך הניהול של הקמפיין שלכם.
לאלו המעוניינים לנהל בעצמם את הקמפיין ניתן גם לקבל הדרכה אישית בתשלום אצלכם בעסק.

בהצלחה ,

יואב יונה
מפרסם ושותף מוסמך בגוגל
050-7664574










 






שירותים

קידום אתרים אורגני
..............................................
פרסום ממומן בגוגל
..............................................
בניית אתרים
..............................................
עיצוב אתרים
..............................................
שיווק באמצעות רשתות חברתיות
..............................................
ייעוץ והדרכה בנושא שיווק באינטרנט
..............................................
אחסון אתרים
..............................................

מאמרים:
קידום אתרים אורגני (seo)
פרסום ממומן בגוגל (sem)
בניית אתרים
עקרונות בשיווק שכדאי לאמץ
רכישת כתובת אינטרנט (domain)
דפי נחיתה
הנותן הוא המקבל
למה כדאי לתת למפרסם מקצועי לנהל
את הקמפיין שלך?

למי מתאים הפרסום בגוגל ?

סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל

 

  [email protected] 050-7664574 כל הזכויות שמורות לשיווק נכון ©
סרטוני הדרכה בנושא פרסום בגוגל